Kami Merupakan Agen Bagi Produk "Intense Energie Body Cream" Yang Beroperasi Di Negeri Melaka. Energie Your cell !! Energie A New You !!

Saturday, August 24, 2013

AJAIB !!!! INTENSE ENERGIE BC100 BODY CREAM

INTENSE ENERGIE BC100 BODY CREAM

Intense Energie BC100 Body Cream, rahsia kecantikan kulit dan keanggunan anda !!! Dengan menggunakan teknologi moden dan unik dikenali sebagai P-SET (Proprietary Scalar Embedding Technology), BC100 Cream Body direka khas dengan frekuensi skalar menjadikannya sebagai produk krim badan dengan skalar yang bermanfaat untuk badan.


Antara faktor yang mempengaruhi gaya hidup pada masa ini :

a) Gaya hidup yang sentiasa sibuk
b) Makanan proses ( keropok,inuman berasaskan kola, makanan dlm tin, makanan segera )
c) Pemakan tidak seimbang
d) Pencemaran alam sekitar

Faktor ini memberi tekanan kepada sel badan dan akan mengundang pelbagai masalahkesihatan. penggumpulan sel darah merah (lebih dikenali Roulesux), adalah suatau keadaan di mana sel darah merah menggumpal seperti duit syiling yang bertindan di bawah mikroskop. Fonemena ini akan memberi kesan kepada kelancaran peredaran darah dan pengangkutan oksigen serta nutrien kepada sel-sel badan.

Tenega skalar membantu mengaktifkan sel-sel darah dan memisahkan kelompok-kelompok Rouleaux ini untuk peredaran darah yang lebih baik dan lancar. Tambahan pula, ramuan terpilih dirumus khas bersama dengan formula ini untuk membantu mencergaskan sel-sel badan dan memberikan kulit awet muda.

*Mengikut kajian oleh WHO, jumlah tenaga radiasi harian yang dibebaskan dari 10,235 stesen radio pada tahun 1999 adala 1.3 bilion watt.

Berminat / Keterangan Lanjut :

Rosli          : 013 6951925

Kami juga mencari atau mempelawa bag sesiapa yang berminat untuk menjadi agen.

No comments:

Post a Comment